مشكلة product not valid فى لابى الشخصى elitebook 8460p] 00
  رقم المشاركة : [ 1  ]
قديم 17-07-11, 02:38 PM
انس زيزو
عضو مميز
الصورة الرمزية انس زيزو
رقم العضوية : 10511
تاريخ التسجيل : Mar 2011
عدد المشاركات : 125
قوة السمعة : 8

انس زيزو is on a distinguished road
غير متواجد
 
افتراضي مشكلة product not valid فى لابى الشخصى elitebook 8460p
السلام عليكم
أخوانى عندى مشكلة فى لابى الشخصى
وعلى رأى المثل باب النجار مخلع
أعتقد اننى اعرف المشكلة
ولكنى أردت التأكد من أحد الخبراء او اى احد صادف نفس المشكلة دى

انا عندى لاب hp elitebook 8460p
من فترة كان هنج مرة واحدة وجاب شاشة سوده
ولما طفيته وشغلته بدأت الرسالة دى فى الظهور



وفى اول كل تشغيل تظهر هذه الرسالة
فكرت فى عمل ديفولت للبايوس ونزعت حجر البطارية فترة ولكن لا نتيجة
دخلت على موقع hp وحملت أخر ابضيت للبايوس وسطبته وأصبح اخر تحديث
كما هو فى الصورة التالية



ولكن برضه الرسالة لسة بتطلع
أعتقادى هو انى لازم افك اللاب وارفع البايوس واشحنه بالمبرمجة
فهل سيكون هذا هو الحل أم هناك مشكلة أخرى

ملحوظة :هذه الرسالة تظهر كل مرة افتح فيها اللاب ويمكن تخطى هذه الرسالة بالظغط على انتر وبعدها يدخل على الويندوز عادى واللاب يعمل طبيعى
أنا متابع الموضوع بصفة مستمرة لأن ده اللاب بتاعى الشخصى
أتمنى احد يفيدنى فى الموضوع ده
وشكرا


صيانه اللاب توب ,صيانة اللاب توب توشيبا, صيانة اللاب توب, hp دورة صيانة اللاب توب بالعربي ,صيانة اللاب توب ,pdf كورس صيانة اللاب توب كامل ,صيانة لاب توب ,dell صيانة اللاب توب بالصور ,اعطال اللاب توب
توقيع انس زيزو



ايجي شيب
رائدة عالم الصيانة بالشرق الاوسط


فرع الجيزة

30 شارع سليم نهاية شارع فيصل من ناحية الرماية


كورسات لاب توب - كورسات مازربورد - كورسات هارد ديسك


قطع غيار الاب توب - قطع غيار المازربورد - قطع غيار الهارد ديسك -معدات صيانة الاب توب - كاميرات مراقبة - اجهزة تسجيل

المبيعات علي الارقام التالية
01067768177 - 01226622187 - 01220123621 - 0237455595
مواعيد الاتصال فقط من الساعة 1 ظهرا وحتي الساعة 9 مساء معادا الجمعة عطلة رسمية



[SIZE=4]يتوفر جميع انواع ايسيهاتالاب توب والمازربورد والشحن لجميع الدول والمحافظات باقل الاسعار

/SIZE]

 

 



  رقم المشاركة : [ 2  ]
قديم 17-07-16, 02:23 PM
Mohammed AL Saify
موقوف
رقم العضوية : 54688
تاريخ التسجيل : May 2016
عدد المشاركات : 188
قوة السمعة : 0

Mohammed AL Saify is on a distinguished road
غير متواجد
 
افتراضي رد: مشكلة product not valid فى لابى الشخصى elitebook 8460p
اخي هالرسالة
واجهتنا
وبمساعدة مهندسي الكريم سامح
تم الحل
تفضل هي الرابط


صيانه اللاب توب ,صيانة اللاب توب توشيبا, صيانة اللاب توب, hp دورة صيانة اللاب توب بالعربي ,صيانة اللاب توب ,pdf كورس صيانة اللاب توب كامل ,صيانة لاب توب ,dell صيانة اللاب توب بالصور ,اعطال اللاب توب
توقيع Mohammed AL Saify



ايجي شيب
رائدة عالم الصيانة بالشرق الاوسط


فرع الجيزة

30 شارع سليم نهاية شارع فيصل من ناحية الرماية


كورسات لاب توب - كورسات مازربورد - كورسات هارد ديسك


قطع غيار الاب توب - قطع غيار المازربورد - قطع غيار الهارد ديسك -معدات صيانة الاب توب - كاميرات مراقبة - اجهزة تسجيل

المبيعات علي الارقام التالية
01067768177 - 01226622187 - 01220123621 - 0237455595
مواعيد الاتصال فقط من الساعة 1 ظهرا وحتي الساعة 9 مساء معادا الجمعة عطلة رسمية



[SIZE=4]يتوفر جميع انواع ايسيهاتالاب توب والمازربورد والشحن لجميع الدول والمحافظات باقل الاسعار

/SIZE]

 

 




مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
8460p , لابد , مشكلة , الشخصى , elitebook , product , valid , في


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
hp elitebook 8460p mimo_87 HP Laptop Bios file 16 18-06-07 12:45 PM
مشكلة product not valid فى لابى الشخصى elitebook 8460p انس زيزو قسم استقبال مشاكل الخاصه للاب توب 9 17-07-17 09:45 AM
طلب بيوس لجهاز hp elitebook 8460p بصيغه bin مهندس على عجمى HP Laptop Bios file 0 17-07-01 04:05 PM
how to fix product information not valid error on HP laptops mouradgh HP Laptop Bios file 0 16-11-09 06:30 PM
لاب توب hp elitebook 8460p يشتغل ثواني ثم يفصل Mohammed.Yousef قسم استقبال مشاكل الخاصه للاب توب 2 16-06-22 04:31 PM


الساعة الآن 12:25 AM




جميع الحقوق محفوظة مدرسة ايجي شيب

شركة ايجي شيب